Thursday 9 January 2014

Celtic Solstice Mystery

Helt overraskende fikk vi løsningen på denne gåten fra Bonnie Hunter alt på nyttårsaften. Og jeg som hadde planlagt å sy de første dagene etter nyttår for å komme ajour. Nå gikk liksom lufta ut av ballongen, og jeg sydde likegodt noe annet. Men nå har jeg funnet fram delene og kombinert første blokk. Den blir skikkelig fargerik.







































Quite surprising we got the reveal of this mystery by Bonnie Hunter on New Years Eve. I had planned to sew the rest of the different parts the first days of January. Think I was a bit overwhelmed, so I put it away. But I will finish it, and now I have put together the first block. It's going to be smashing.

Linked up to WIP Wednesday at Freshly Pieced.

9 comments:

  1. You use wonderful fabrics for your Celtic Solistic.
    Greetings Grit

    ReplyDelete
  2. Den kommer til å bli knallfin :-)!

    ReplyDelete
  3. Så godt du er i gang igjen, Turid! Det kommer til å bli et utrolig flott og fargerikt teppe! Lykke til med å sy blokkene sammen :)

    ReplyDelete
  4. Kjempefin blokk! Jeg syns også løsningen kom litt brått på, men nå er jeg kommet ajour. Bare stå på videre!

    ReplyDelete
  5. I so agree smashing it is and the fabrics you have used are brilliant

    ReplyDelete
  6. Den är helt underbar - färgerna är fantastiska och det kommer att bli väldigt bra!
    Kramisar

    ReplyDelete
  7. Dina färger lyser upp så härligt i det grå och trista vinterväder vi har!!Bambikram

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.