Monday 23 October 2017

Perler

Jeg elsker nåleputer, og kaller dem for mine perler. Her kan jeg utnytte den minste flis av et vakkert stoff. Mesteparten av de stoffene jeg har brukt her er små restebiter jeg har fått av en bekjent. Jeg har også fått en ny nålepute i posten i nåleputebyttet hos Bea.

I love pincushions, and they are my diamonds. I can use every little piece of beautiful fabrics. Here I've used small scraps from a friend. And I got a great pincushion to go with my La Passion in my mailbox, in Bea's pincushion swap. Thanks a lot Irene.



























Linked up to
Show and Tell Monday with Bambi
Modern Patch Monday
Linky Tuesday at Freemotion by the River

2 comments:

  1. Trevlig vecka till dig.Tack för länkningen till Visa och Berätta måndag!!/Bambi

    ReplyDelete
  2. I love oincushions too. Yours are very beautiful.
    LG, Britta

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.