Saturday 19 December 2015

Scandibeehive2

Sammen med min blogg- og quiltevenninne Elin, har jeg meldt meg på Scandibeehive2. Der skal vi neste år sy blokker til medlemmene etter gitte mønster. Jeg gleder meg til å starte sying over nyttår. Som en start på prosjektet har vi byttet nåleputer. Jeg fikk denne fine nåleputen med et artig kort i posten i dag. Den er fra Maria i Danmark. Tusen takk, Maria.




















































Together with my blog- and quilting friend Elin, I joined Scandibeehive2 for next year. It's a group sewing for each other every month. I'm really looking forward to it. As a start, we sent pincushions to each other. I got mine from Maria in Denmark today. A sweet one, and a fun card too. Thank you so much Maria.

Linked up to Show Off Saturday.

4 comments:

  1. Dette blir eit spennande prosjekt! Eg og gledar meg til å ta fatt i januar. Nydeleg nålepute du fekk! Ha ei fin helg!

    ReplyDelete
  2. look forward to both seeing what you make and also what you receive in this swap

    ReplyDelete
  3. Dejligt at du liker nåleputen. Den var sjov at sy. Glædelig Jul!

    ReplyDelete
  4. great pincushion, did you join another swap? How many do you have now? you need to show a pic!!

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.