Saturday 7 December 2013

A Lovely Year of Finishes - desember

Har vært med på denne utfordringen i år, og har faktisk fått ferdig 11 av mine UFOer. Holdt på å glemme at jeg skulle velge ut et prosjekt også for desember. Siste dag i dag for å være med, så da valgte jeg dette. 

Har holdt på med det i høst, og har også lagt ut framgangsmåte her. Siste ukene har det ligget utover i forskjellige mønstre, men jeg har enda ikke klart å bestemme meg. Det er jo så mange muligheter.



















Enda er det bare 48 log-cabinblokker som ikke er sydd sammen. Men når måneden er omme tenker jeg det er blitt en ferdig topp.

































































I've taken part in this challenge this year, and have actually finished 11 of my UFOs. Nearly forgot the December challenge, but just in time to link up, I've chosen this one. I've worked with it for a while, and I've also made a tutorial you can find here.

At the moment there are just 48 finished log cabin blocks, but by the end of the month I hope I have made a finished top out of it. My problem now is all the different ways of doing it. I have to make a decision and start to sew soon.

Linked up to December Goal Party - A Lovely Year of Finishes.

4 comments:

  1. I love the colors and design...beautiful!

    ReplyDelete
  2. well done on all your finished UFO`s and this latest one is looking well on the way to being finished, very nice indeed

    ReplyDelete
  3. Så mye arbeid! Det blir et flott teppe uansett hvilken variant du velger. Jeg likte den siste best :)

    ReplyDelete
  4. Please help me find the tutorial for this denim log cabin quilt in English?!!

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.