Tuesday 4 September 2018

Teppe til picnic

Under opprydding fant jeg et halvferdig teppe sydd av gamle dongeribukser. Dette måtte jeg få ferdig. Fant noen gamle gardiner og lagde en fin bakside. Alt på dette teppet er gjenbruk.

Some days ago I found an old unfinished quilt, and decided to finish it at last. I found some old curtains for the back side. All materials in this one are reused.






Linked up to
Linky Tuesday at Freemotion by the River
Show and Tell Monday with Bambi
Midweek Makers 
Wednesday Wait Loss
Monday Making 

8 comments:

  1. Så gøy med dongeriteppe, og supert at det er gjenbruk. Jeg tenkte picnic teppet da jeg så det, og jeg ser at du allerede har dekket med tallerkener. :-)

    ReplyDelete
  2. What a great use for a rescued quilt! That picnic looks like fun. Thanks for sharing on Wednesday Wait Loss.

    ReplyDelete
  3. Tack för din inspiration du ger oss på Visa och berätta måndag!!Bambi

    ReplyDelete
  4. Flott mønster på blokkene dine :-)
    Og morsomt når man kan gjenbruke tekstiler.
    Ønsker deg en flott dag!

    ReplyDelete
  5. That looks fantastic! If it's denim, the worn look really gives it character.

    ReplyDelete
  6. Grattis! Visst är det skönt att få färdigt gamla UFO:n! Quilten är jättefin!

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.