Thursday 30 April 2015

Mini La Passion - april

De siste to månedene er det ikke blitt sydd så mye på denne. Men de siste dagene har jeg tatt den fram igjen, og selv med noen få sekskanter, så ser jeg godt at den har vokst. Stort sett klipper og syr jeg sekskanter etterhvert som jeg syr, men i dag har jeg klippet en liten haug klar til å sy rundt papir.



































I haven't done very much on this one the last months. But som hexies are joined the last days, and you can see that it has grown. I'm not good at preparing many hexies at the time. A little pile of hexies I cut, though.

Linked up to Needle and Thread Thursday and WIPs Be Gone.

5 comments:

  1. it looks great! are you still planning on making it as big as the other one- pattern wise I mean.

    ReplyDelete
  2. Den blir bara så vacker! Kram

    ReplyDelete
  3. It looks great! Don't worry about how fast or slow it is going - just have fun making this beautiful quilt!

    ReplyDelete
  4. what a stunning version this will be, Turid. Little by little...

    ReplyDelete
  5. This one is so beautiful and it will enhence the exhibition Grit is planning!
    KATRIN W.

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.