Thursday 12 March 2015

Blomstring pågår

Ute dukker krokus og snøklokker fram. Elefantparaden min har fått en rød blomst av ubestemmelig art, og Lorna har laget mønsteret. Og så har den siste elefantmammaen sluttet seg til flokken. Fuglene har jeg hoppet over så lenge, men med slik fuglesang vi hadde i morges, er det vel snart på tide at de også dukker opp.






































Her er flere ugler fra elevene mine. Jeg synes disse ble skikkelig søte.













The flowers are blooming outside this week, and the Elephant Parade has got a red flower. This sweet pattern Lorna gives us. The last elephant mama has also joined the herd. I havn't done the birds yet, but they're coming soon.

And then I'd like to show you the rest of the sweet owls from my pupils.

Linked up to Needle and Thread Thursday and Let's Bee Social.

2 comments:

  1. Våren kommer, ja det er sikkert! Du har laget så mange fine blokker til elefant-teppet ditt, og det kommer til å bli flott når det blir ferdig.
    Jeg skal begynne med mitt, snart. Sånn til påske høres greit ut.

    ReplyDelete
  2. The owls are very sweet and your elephant parade is so much fun. We still have snow so no flowers for us yet!

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.