Thursday 20 February 2014

Hyggelig post

Da jeg kom hjem idag fikk jeg en hyggelig pakke. Jeg er med i en swap-gruppe, der vi skal bruke sekskanter i det vi bytter. Denne posen er fra Monika i Tyskland, med fantastiske farger og stoffer. Dessuten var det et fint kort som varsler vår, noen stoffbiter og et fint bokmerke med bokstaven min. I morgen får du se det jeg har sydd i denne swap'en.






























































































Today I got a great present in the post. I'm a member of a swap group where we will use hexagons in the objects we make. This is from Monika in Germany. I really love it and the colours suit me well. And I got some extras too, a card telling me that spring is on it's way, a bookmark with my letter and some scraps. Tomorrow you can see what I made for this swap.

2 comments:

  1. what a cute package and lovely bag! hmm getting ideas ;) sehr gut!

    ReplyDelete
  2. a very useful bag you have, very nice too

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.