Sunday 30 June 2013

Bloglovin'

Da kom også jeg på Bloglovin'. Har overført alle de jeg følger, så jeg skal kunne finne dere fortsatt. Blir spennende å se om alt virker som det skal i morgen. Ettersom jeg forstår så trenger du ikke ha blogg selv heller for å opprette konto der og følge de bloggene du vil.

Med denne søte filtuglen jeg sydde for en stund siden inviterer jeg alle til å følge meg på Bloglovin'. Da får du med deg alle mine oppdateringer.
























I'm on Bloglovin', and have saved all the blogs I have followed for a while. May be I can find some new friends too the nearest weeks.

With this sweet little felt owl I invite you to follow me with Bloglovin', and you get all my new posts as I write them.

1 comment:

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.