Thursday 2 May 2013

A Lovely Year of Finishes - mai

Denne gangen hadde jeg egentlig funnet fram en vårduk som jeg begynte på en gang. Tenkte det ville passe til våren som endelig skulle komme med mai. Men hva møtte meg i dag tidlig? Jo, snøen lå så hvit og fin ute i hagen. Da fant jeg ut at jeg måtte finne fram en løper med snømenn på i stedet.

Så da blir månedens utfordring å sy denne ferdig, quilte og sy på lukkekant. Det skulle vel være overkommelig? Se gjerne andre sine prosjekter for mai ved å trykke på den gule knappen på siden.

































May, and it should be spring, even in Norway. I had found a pretty runner with spring colours to finish this month. But when I wake up this morning and saw my garden was covered with snow, I had to change my project to a snowman runner.

Linked to A Lovely Year of Finishes goal setting party for May. Click the yellow button in my side bar and look at many other fantastic projects this month.

2 comments:

  1. No kjem våren!

    ReplyDelete
  2. Snow in May is just cruel! Good luck with your snowmen :)

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.